חנות רהיטים ברחובות – 10 חנויות הרהיטים הטובות ביותר ברחובות

העיר רחובות הפכה להיות עם השנים, אחת הערים המרכזיות בישראל. פארק המדע שהוקם והתפתח, השכונות החדשות בעיר, צומת ביל"ו ביציאה הדרומית של העיר, כל אלה הפכו אותה לאחת הערים האטרקטיביות עבור צעירים שבחרו לנדוד אליה ממרכז הארץ וממקומות אחרים. נוסיף לכך את אמצעי ודרכי התחבורה שמאפשרים גישה זמינה ומהירה ממרכז ומדרום הארץ, הרי שאנחנו מקבלים את כל הסיבות מדוע רחובות היא היום עיר מרכזית ומפותחת.

מי שמגיע אל העיר, הן לאזורים הישנים והן לאזורים החדשים, וכן לאזורי התעשייה של העיר, יכול למצוא בה מגוון רחב מאוד של בתי עסק בתחומים שונים ובפרט מגוון רחב של חנויות רהיטים. חלקן חנויות אשר שייכות לרשתות ואחרות חנויות מקומיות של יזמים מקומיים.

בחלק הבא של המאמר אנחנו נציג רשימה של חנויות רהיטים מובילות בעיר. כל מי שגר בעיר או בסביבה הקרובה, ימצא יתרונות רבים בפניה אל חנות רהיטים ברחובות על מנת לרכוש ריהוט לבית או לעסק, במקום לנסוע לתל אביב או למקומות אחרים. בכך שהוא בוחר לרכוש רהיטים בחנות מקומית, הוא גם מקל על עצמו בתהליך החיפוש, וכן בתהליך הרכישה, ומעבר לכך, כל התהליך שמתבצע לאחר הרכישה, קרי הובלה והרכבה, יהיה גם יותר מהיר וגם יותר זול.

לפני שנציג את רשימת החנויות המובילות בעיר, חשוב לציין, חנות רהיטים בימינו מציעה קטלוג נרחב של מוצרים, אשר במקרים מסוימים ניתן להזמין אותם דרך האינטרנט ולא חייבים בהכרח להגיע אל החנות פיזית.

עשר החנויות המובילות בעיר

אומנותיקה – חנות רהיטים בצומת בילו שמציעה מגוון רחב של ריהוט קלאסי, עתיק ומרשים, לצד ריהוט אומנותי ייחודי.

ביתילי – הרשת מחזיקה בסניף בצומת בילו, ומספקת את כל מוצרי הרשת, בין אם מדובר בריהוט או פריטים אחרים על פי הצורך.

BAV –  חנות ריהוט ברחוב הרצל בעיר, מספקת מגוון רחב של חדרי שינה, מערכות ישיבה, שולחנות, כסאות ועוד קטלוג נרחב של מוצרים לבית ולעסק, ברמה גבוהה מאוד.

רהיטי דפנה – חנות רהיטים פופולארית מאוד ברחובות, בזכות הקטלוג הייחודי שלה, וכן בזכות המחירים הזולים שהיא מציעה את המוצרים שלה. החנות ממוקמת ברחוב אחד העם בעיר.

שמרת הזורע – לרשת יש סניף בצומת בילו שם אפשר ליהנות ממגוון רחב של רהיטים מקטלוג החברה.

רהיטי שילה  – חנות ריהוט ברחוב הרצל, מציעה קטלוג נרחב של מוצרים לבית ולעסק.

OKA –   חנות רהיטים ששייכת לרשת הפופולארית, ניתן למצוא כאן קטלוג נרחב של מוצרי החברה.

אולטימיה – חנות רהיטים עם קטלוג מגוון של ריהוט מקורי וייחודי לבית ולעסק.

ענק רהיטים – החנות בו ניתן למצוא את כל הריהוט הנדרש, בין אם זה ריהוט לילדים, מבוגרים, ריהוט לבית ולעסק.

רהיטי מחסן הקיבוצים – חנות מקורית שמציעה ארונות לבית ולעסק, ממוקמת בבית הפועלים בעיר.

אורבן – חנות רהיטים בצומת בילו שמספקת ריהוט צעיר ורענן, ריהוט עירוני בעיצובים שונים.